Lid worden?

Klik hier

Financiƫle dienstverleners Zwolle

Agenda overzicht

nov 2016
16
woensdag
 

Welke toekomst heeft een intermediair schadeverzekeringen?

Nh1816 Verzekeringen viert dit jaar het 200-jarig bestaan en gaat ons tijdens een inspirerende lezing hun visie en kennis met ons delen over de adviseur van de toekomst en de mogelijkheden om de consument te bedienen. Kortom een lezing die u niet wilt missen!

Lezing deel 1. De adviseur van de toekomst verzorgd door Cas Verhage (commercieel directeur Nh1816)
In de markt van simple risk gaan verzekeringen steeds meer op elkaar lijken. Nh1816 kijkt naar de snel veranderende wereld en hoe we daar gezamenlijk mee om kunnen gaan. Hoe kunnen we nu al aan knoppen draaien om verandering gezamenlijk aan te kunnen? Want veranderingen bieden ook kansen!

Veel ondernemers weten exact waar ze voor staan en hoe ze de klant moeten bedienen. Maar voor sommigen is het nog geen abc-tje. Nh1816 wil meegeven dat om gezamenlijk te overleven men keuzes moet maken en flexibel moet zijn om wendbaar te blijven. Maar ook goed aan de klanten kunnen vertellen waarom ze met de adviseur beter af zijn dan bij een direct-writer.

Nh1816 gelooft in de kracht van lokaal, een eigen netwerk opbouwen en vertrouwen te winnen. Daarnaast is efficiency een belangrijk aandachtspunt. Door bewustwording kunnen verzekeraar en adviseur gezamenlijk keuzes maken die inspelen op de wensen van de klant en kansen in de markt.

Lezing deel 2. Persoonlijk, social en omnichannel verzorgd door Janwillem Swart (marketing- en communicatiemanager Nh1816)
Consumenten oriënteren zich steeds meer online maar het intermediair is over het algemeen beperkt vindbaar op internet. De consument wil niet alleen online oriënteren en online kopen, maar ook service ontvangen. Dit betekent overigens niet alleen traditionele service.

Het contactmoment is per klant anders. Van e-mail en website, naar een Mijn Polis-omgeving of Twitter en WhatsApp. En wat vandaag werkt is morgen weer anders. Klanten willen, afhankelijk van het moment en de aanleiding, kunnen kiezen voor het kanaal dat ze het beste uitkomt. Steeds vaker bieden selfservicefaciliteiten uitkomst, maar er blijven situaties waarin menselijk contact verwacht wordt. Mensen zullen blijven bellen, mailen en de winkel bezoeken.

Nh1816 Verzekeringen wil haar intermediair graag helpen ‘online sterker’ te worden. Bijvoorbeeld met de inzet van social media als onderdeel van een omnichannel strategie.

Deze lezing gaat alleen door bij een minimale opgave van 30 deelnemers.

Programma:
Datum: woensdag 16 november 2016
Vanaf 18.00 uur Ontvangst met koffie
18.30 - 19.15 uur Lezing: De adviseur van de toekomst verzorgd door Cas Verhage
19.15 - 20.00 uur Buffet
20.00 - 20.45 uur Lezing: Persoonlijk, social en omnichannel verzorgd door Janwillem Swart
Vanaf 20.45 uur Borrel en netwerktijd

Locatie:
Restaurant Urbana - Wipstrikkerallee 231 - 8025 AH te Zwolle (www.urbana.nl)

Aanmeldingsprocedure:
Graag ontvangen wij uw aanmelding uiterlijk voor 10 november 2016.

Annuleren:
Aanmeldingen kunnen uiterlijk 48 uur voor aanvang van de lezing worden geannuleerd, daarna zijn de normale kosten van € 15,- (leden) of € 25,- (niet leden) per deelnemer verschuldigd.
 
 

Agenda

sept
25
woensdag
Lezing (onder voorbehoud)
Lezing

Lees verder
okt
4
vrijdag
Jubileumfeest FiDiZ
Jubileumfeest FiDiZ | 65-jarig bestaan

Lees verder
nov
20
woensdag
Lezing (onder voorbehoud)
Lezing

Lees verder